Beybilicop ben normal istiyordum biliyorsun fakat protein kaçağım falan oldu her tarafım şişti,yine de normal denedik suni sancı aldım ama bebek aşağı inmedi sonra spinal sezeryane girdim,çok rahat geçti yani o anda bebeğini falan görüosun ağladım tabi biraz,birde ben doğuma girmeden zaten çok ağladım korktum eşimi bebeğimi görememekten :) ama doktorum çok destek oldu gerçekten o rahatlattı beni onun dışında baştan beri memnun olmadım biliosun hastaneden,aynı şekilde 2 gece kaldım orda baya sorun yaşadım rahat edemedim,dogumdan çıktıktan sonra 6 saat sonra beni yürüttüler o zaman biraz sancın oluyor sonrasında ağrı. Falan oldu gece ilgilenen olmadı yani,hepsi bi havalarda bide hemşirelerin o beni çok sinir etti,zaten zoraki tansiyonumuzu falan ölçüolardı biliosun,hastane den çok birşey bekleme yani onu söliyim,şuan şişliklerim indi 11 gün oldu doğum yapalı normal hayatıma döndüm :) şimdi sırada bebeği sünnet ettirmek var:)valla sezaryenden de hiç korkma ben o kadar ağladım üzüldüm ki sonra dedim demek millet o yüzden sezaryen oluyor 10 güne kadar herşey rayına oturuyor.