Beybilicop Bana özellikle tatile gitme dedi doktor,1-2 saatlik bir yerlere gidecektim onda da ayaklarım çok şişti tüm bayram terlikle dolaştım.Evin havuzuna indim o bile kötü geldi.2 gündür de evdeyim anca indi şişkinlik.Kaşıntı oluyormuş ayaklarda ben yaşamadım,hazırlık da çantam hazır.Hastane odasını da kendimiz süsliyeceğiz.İşte kapı süsü,hediyelik sabun,sebil aldık,dışarda kadeh yaptırdık bir yere,deniz temalı şeyler hazırlattık onları götüreceğiz bi çikolata falan yaptırılıcak,aslında bana kalsa hiç uğraşmam😂ama gelen giden olur eşimin çevresi ailesi geniş diye kayınvalidem de hazırlık yaptı baya 😂