Beybilicop aaaa aynı şeyler evet bende hatırlatıyorum sana bunu vermedik mi yapmadık mı falan diyorlar birde,geçen küçük tansiyonum 9 olmuş bana diyor ki yükselmiş bende dedim zoraki ölçtürüyorum,elim ağrıyor diyorum magnezyum veririz diyo ee verdin diyoerum bakmıo bile ,dediğin gibi bizler cahil değiliz cahil olsal bile doktor bize en iyiye yönlendirmek zorunda ,şimdi ben acaba hemen tekrar mı gitsem kontrol günüm gelmeden ,çünkü bende 8. Aydayım son dakka dr a alışmak falan zor olacak ama napalım,centrale gitmeyi düşünüyorum,şu maltepedekilerle de ağzıma geleni söylicem artık haber veririm.