Beybilicop açıkçası sıra beklemiyorum bu benim için iyi birşey fakat gidiyorum sormasam ne tansiyon ölçülüyor ne birşey en dandik özel de bile hemen tansiyona bakılıyor,hani ucuz bir hastane de değil 150 tl muayene ücreti veriyorum dogum da 3.300 fakat bazı davranışlar resmen devlet hastanesi gibi,orada ki hastane çalışanları da bi havalarda anlamadım,valla bilmiyorum canım cok sıkıldı doguma 1 ay kaldı :(