Supriz-bebek GirlandBoy_Mom yok hayır doktor gelince kontrol olduğunu söyle dedi fiş verdiler zaten önce ultrason la baktı doktor sonra kan vermeye gönderdi ikili test için o kadar sonuç için de diğer kontrol de gelince bakarız dedi
GirlandBoy_Mom aslanmommy bizim burda randevu veriyolar hastane kendisi veriyor hatırladığım kadarıyla 2 hafta sonraya veriyor ama her hastane bir değil tabi bende 12+5 gibi gitmeyi düşünüyorum normalde 11 de gidicektim ama bi daha git gel yapmamak adına
Supriz-bebek aslanmommy gittiğin gün doktor yaptırmak isteyip istemediğini soruyor zaten evet dersen ultrason la bakım kağıt imzalatiyor direk gidip kan veriyorsun önemli olan bebeğin haftasi ikili test için uygun olması
Goktug16 Bende 13.haftada yaptırdım 2 li test sonucum çıkmış ama diğer ay gelmene bakarız dedi cinsiyette tahminde bulundu erkek dedi ben kesinleşmeden söylemedim kimseye 17.haftada gideceğim kesinleşir o zaman Allah izin verirse
Beequeen 12.hafta ile 19.hafta arası ikili test yapıldığını söyledi doktorum. 12.haftada cinsiyet tahmininde bulundu doktorum ama en net şekilde 16’dan sonra söylerim dedi. Yanılma payı oluyor ister istemez kesin olarak 15’ten sonra söylüyorlar :)
GirlandBoy_Mom Beequeen teşekkür ederim canım bende 12 ile 14 arası biliyorum en son 7 haftalıkken gittim sürekli git gel yapmamak adına 12 13 haftayken gitmek istiyorum da acaba ikili testin zamanını kaçırırmıyım diye merak ettim açıkcası
GirlandBoy_Mom Beequeen bizim burda randevu veriyor hastene atıyorum 2 hafta sonraya 12 de gitsem 14 oluyor kaçmaz heralde 😂
Ebrugunesss GirlandBoy_Mom ikili testi genelde hep 12. Haftada yapıyolar diye biliorum hiç başka haftada yaptıran duymadım ayrıntılı ultrason gibi degil hafta aralığı yani
GirlandBoy_Mom Ebrugunesss anladım canım teşekkür ederim ozaman 11 . Haftada gidip randevu alsam iyi olacak hastane kendi randevu veriyor da burda
GirlandBoy_Mom Meriveannesi doktor yönlendirme yapıyor canım ofis gibi bi yer var oraya gidiyosun ikili test yazıyor atıyorum 2 hafta sonraya veriyor bizim burda öyleydi değişmediyse bende ozaman 11.haftada gitmem gerek ki randevu almam için