Kivirkivir-35 Emin ol çoğu kişi bu hissiyatı yaşıyor zamanında bende yaşadım daha sonra hamile kaldım ama sonu pek güzel olmadı zor bır süreçti bebek konusunu kafadan çıkardık eşimle şans eseri hamile kaldığımı öğrendim sürekli regle gunler varken test alıp yapan kan veren ben doktora gittiğimde direk keseyi gördüm o kadar ummuyordm hamile olduğumu şimdi 15 haftalık olduk inşallah hayırlı zamanda sağlıklı bir evlat nasip olur ama stres yapma sakın hemen olacak diye bırşey yok :)