Kivirkivir-35 ben reglime 3 gün kala gebe kalmışım. Ovülaston testini bıraktım hiçbişey yapmadım ümidimi kaybetmiştim. Tabi inanç meselesi ama Meryem süresi okudum hurmalara tam reglime 4-5 gün kala ve ben bir daha regl olmadım. 8 aydır deniyordum düşük yapmıştım 2 kimyasalım vardı. O kadar ağlayarak dua etmiştim ki. Senin tercihin ama bence denemelisin