Kızlar selam, ben hamile kalmak istiyorum bir ay önce karar verdik fakat bugün regli oldum🥺 kendimi üzgün hisediyorum bu yüzdende. İki günde bir birleşme diyor her yerde takvimede uyduk fakat olmadı. Aramızda var mı böyle benim gibi olanlar merak ettim ne yapmam gerek bilmiyorum başka varmı hamile kalma önerileriniz veya uygulamada olur güvendiğiniz varsa denemek isterim