2565 bende 5+3 te keseyi görmüştüm. Gitmeden bir gün önce yine pembe akıntı yaşamıştım onu söyledim, doktorumda kese etrafında kanlanma yok yerleşme kanaması olabilir ama biz her ihtimale karşı progestana başlayalım demişti. Yine ara ara böyle devam edince aklım karışıyor. Acile gitsem mi diyorum bende