Eda42_ çıktı çıktı eve geldim şükür beta çok güzel artmış aslında 1 inde 296 idi bugün 4375 olmuş. Keseyi görmemiştim onu da gördük bugün ama kanama olması düşük riski diyor doktor ama net degil yerleşme de olabilir diyor çok içimi ferahlatmadi ve ilaç vermedi bende salı günü kendi doktoruma gitcem eve geldiğimden beri de Bi kanama bisey olmadi çok şükür