Bugün 6+4 dün dr gittim kese var bebeği görmedi 2 hafta sonra gel dedi biraz tedirginim 😞midem bulanıyor ama kusma yok acayip kahve tatlı sever biriydim ikisindende uzaklaştım sadece çiğ köfte sarma canım çekiyor😅. İnşallah kalp atışıda duyulur daha önce 1 düşüğüm 1 doğumum var bu yüzden ecoprin başladım.