mom_bus içini ferah tut bende o haftalarımda kahve lekelenme , sarı hatta neredeyse yeşile dönebilcek , beyaz , kıvamlı akıntı gördüm . Kese etrafında kanama yoktu kültür testi hem idrar hem genitalden aldılar enfeksiyon çıkmadı. Doktorlar normal dedi. Progestan verdi ne olur ne olmaz diye , fitil olarak kullanıyorum. Tekrar sor bu durumu istersen randevunda , fitil daha doğru ve konforlu olabilir