Benimminikim şeker yüklemem normal çıkmıştı. Ondan birkaç hafta sonra suyum fazla çıktı. Sekerden suphelendiler, bir hafta ölçüm yaptım, şekerim normal çıktı, bir hafta sonunda doktora gittm suyum da normale dönmüştü. Suyumun fazla olduğu iki hafta içerisinde cookk fazla tatlı ve meyve tukettm, karbonhidrat ağırlıklı tukettm. O sebeple anlık vücut şekeri tolere etmeyip suyu arttırmış olabilir diye düşünüyorum. Çünkü ölçüm yaparkenki bir hafta içerisinde normal beslenmeme dönünce, az meyve az tatlı, şekerim ve suyum normal.cikri. suyu fazlalığının tek sebebi şeker değildir, yüzde ellisi bilinmeyen sebeptir, geri kalan sebeplerden biri de bebek anomalisi vs dir. Ancak genelde su fazlaysa direk şekerden supheleniliyor, çünkü ihtimali yüksek.
Şekeriniz çıkınca direk insluni e baslamazsiniz. Omce ni beslenmenize dikkat edersiniz, diyet ile. Yine geçmezse bu sefer insilin