Benimminikim ben açlık tokluk baktırdım sağlık ocağında. Doktorum kabul etmedi. Haftada üç gün yemekten sonra ölç dedi. 140 i geçti bir kaç kez. Günde üç kere ölç dedi bu sefer de. O zamanda bir kaç kez 150 lerde felan çıkınca seker var dedi, diyetisyene yönlendirdi. Tatlıyı kestim. Meyveleri yoğurtla tükettim. Şekerim 140 in altına düştü. Doğuma kadar olcuyorum günde iki kere.