Benimminikim
Şekeriniz kaç çıktı . Benim şekerim açlık normal . 75 ml yüklemeden sonra 1.saat 180 2.saat 160 çıktı . Doktor bir hafta süre verdi diyet yapmam için eğer şekerim normal sınırlarda çıkarsa diyete devam dedi. 10 haftadır diyet yapıyorum inisülin başlamadım . Nadir kaçamaklardan sonra şekerim az da olsa sınırın üstünde çıktı onun dışında diyetle hep normal sınırlarda çıktı . Sabahları genel kahvaltım peynir,7 zeytin,domates,salatalık,1 dilim tam buğday ekmek,haşlanmış yumurta 1 veya 2 adet. Arada omlet yaptım tereyağ ile veya yulaflı tost yaptım bazen kaşarlı mantar yaptım ama daha çok haşlanmış yumurta ağırlıklı gittim . Kahvaltıdan iki buçuk saat sonra ara öğün yaptım . Ara öğünde kefir veya süt,kuruyemiş çeşitlerinden biri ve bir adet meyve yedim . Bu meyve muz değildi çünkü yasak ama ben arada yedim doktorum haftada bir yiyebilirsin demişti. Genel olarak meyve ayva,kivi,mandalina,yarım portakal,elma tercih ettim . Şimdi ara sıra nar da tüketiyorum. Meyve saatinden iki buçuk saat sonra da öğle yemeği yedim . Genel olarak öğlen sebze yemeği,çorba tarzı yedim . Sonra tekrar bir ara öğün yine kuruyemiş ve bir adet meyve tükettim . En son akşam öğünümü yaptım . Onda da genel olarak et veya kurubaklagil bol salata tükettim . Bu şekilde 35.haftaya geldik diyetle . Bebeğin kilosu suyu normal gidiyor diyor doktorum . Başka doktorlara gitmek zorunda kaldığımda yani acilden giriş yaptığımda bazen şekerle ilgili çok kötü konuştular bebeğinin suyu fazla dediler . Ama benim doktorum her şey normal ve yolunda . Ne yapıyorsan nasıl besleniyorsan aynen devam et diyor . Ve benim doktorum perinatolog. Cihazı çok iyi . O sebeple sadece kendi doktorumun dedikleri doğrultuda ilerledim