TgceDfne bugün 33.0 haftayız
TgceDfne bizde 33+0 olduk bugün bizimde 17ocak gibi sezeryan tarihi tahminim cumaları yapıyorum dedi Dr muz benim kızın erken gelmek istemezse ufak tefek şikayetlerle iyi gidiyo halılarım yıkandı geldi yarın eşimle yerleştiririz sanırım ve bebişin kıyafetlerini yıkadım ütüledim dünde paketledim bi kaç eksiğimiz olduğunu gördüm benim terlik çorap emzirme sütyeni almadığımı bebişe burun aspiratörü tarak gibi şeyler