34+0’dann selamm . Ocağın ilk haftası için günümüzü aldık . Bebeğin ve benim her şeyim hazır 🥹😍 Sağlıkla kavuşmayı bekliyoruz artık . Ama her şey çok zorlaşmaya başladı . Kasık ağrılarım oluyor , mide yanması , mide bulanması ve daha niceleri . Artık bitsin bu süreç istiyorum