Haco ben sık sık foruma girip bakıyorum araştırıyorum aramaya kanama falan yazınca çıkıyor diğerlerinin başlıkları, oralardan gördüm herkes 13 ila 15. Hafta yazmışlar en son 15. Hafta da bitiyor ama demişler, dün bana hemşirelerde öyle söyledi 15. Haftaya kadar sık sık yerleşme kanaması görülebiliyor bazı gebelerde diye 15. Haftadan sonra kesin kesiliyormuş