defnevedoruk ben hic kusmadim mesela birgun midem yanyr bulnyr dgr gun hcbseyim yok mesela bazen mayışık oluyrm bazen dinç ilk belirtim göğüs hassasiyti ve bel agrsydi oda gtti smdi korkuyorum acaba bsy mi oldu dye etrfmdaki herks korkutyodu çok kötü gecyor diye mutfga gremeyen yemkten tiksinen ama ben çok şükür herseyim normal yemkte yapyrm yiyormda degerlerm kesemde guzeldi doktr ilaca bile gerk yok dedi planli gebelk oldgu icn oncsnde folk asit ictm uc ay son iki hafta kaldi onuda brakcam ilk uc ay geblkte kullan dedi o kdr bu kdr herseyin normal olmasi beni korkutması da tuhaf cikmazdayim hergun hastaneye gdip iyimi dye bakmak istyrm nedennn 😂🥹