Ben sürekli kabızlık ve hazımsızlık yaşıyorum. Kilo almadım henüz ama midem sanki hiç sindirmiyor yiyecekleri. Hemen midem ağzıma gelecek gibi yükseliyor ağzıma kadar sanki. Siz De öyle mi. Doktoruma söyledim kabızlık ve hazımsızlığı hiçbir şey önermiyor. Ben mi abartıyorum anlamadım. Ama her akşam şikayetlerim rahatsız edecek kadar artıyor.