Pera-k Benimde öyleydi tansiyon olabilir gebelik zehirlenmesi olabilir dedi. Her hangi bir tedavisi yok dedi doktorum da. Beslenmeme çok dikkat ettim ama tansiyonum yükseldi son haftalara doğru. 36+6da sezeryan olmak zorunda kaldım ilk normal denedim suniyle açılmam olmadı diye sezeryana döndük 2.500 kg doğdu bebeğim gayet sağlıklı
Busra333 Pera-k peki ama zaten 2500 çok güzel bir kg normal değil mi biraz daha beklenemez miydi tansiyona bağlı mı alınması gerekti. Çok mutlu oldum Allah saglık ile büyütmeyi nasip etsin
Busra333 Nurak ederim canım çok üzüldüm yaaa 😥😥 çok geçmiş olsun peki kaç kg suan ? Birde genetik hastalıktan neden şüpheleniyor 29. Haftada kaldı ama sen kaçıncı haftadasın ? Fetal dna testi yaptırdın mı
Busra333 Nurak saglıklıysa yaşar derken ne demek yani küçük ya da geriden geliyor diye bunu nasıl söyleyebiliyor
Nurak Busra333 canım benim plesantadan kan akışında sorun olmadığı için bebeğin gelişim geriliğini genetik hastalığa bağlıyor inşallah dediği gibi olmaz
Feyza_gonul1 Busra333 asprin vermiş ya kan akışınızı hızlandırıp daha iyi beslenmesini sağlayacak siz düzenli kullanın hapınızı
Bebekonunannesi Busra333 evet bebeğe yeterince besin gidemiyormuş. Normalde 0,7 olması gereken direnç bende 1,2 ve diğeri 2,3 bakalım riskli gebelik grubuna aldılar ve yakından takibe aldı doktorum
Ayseguller Detaylı ultrasonda bir şey yoktu. Ama 28.haftada gerilik başladı. Ki kan sulandırıcı kullanan birisiyim damarım tıkandığı için. Hep 1 haftalık gerilik varken 37.haftada 2 haftalık geriliğe çıktı. Suyu azaldı ve acil doğuma aldılar 37+2’de.minik doğdu ama çok şükür iyiyiz. Doktorum çok ciddiye almıştı bu durumu. Lütfen takiplerinizi aksatmayın ve havuç suyu için. Gerilikle birlikte su azalmaları çok sık yaşanıyor. 1 hafta içinde suyum bitme noktasına geldi misal. Neler neler yedim nasıl dikkat ettim ama olmadı. Kendimi suçladığım da oldu. Ama bizim elimizde bir şey yok
Alone Nurak cnm hastanede herhangi bir tedavim uyguluyorlar mı yani tam olarak ne yapıyorlar ? Bana da sürekli yatıracağız diyorlar ama ben imza atıp kabul etmeyip çıkıyorum 2 çocuğuma bakacak yok. Yani yatsam bir çözümü var mıymış
Maviyesil0 Alone çözümü yok malesef bebek küçükse kalp atışı zayıflama durumunda hemen sezaryene alırız gibisinden yatış öneriyorlarmış dün öyle dedi doktor Bilkent perinatoloji talipliyim son bi haftadır da tansiyonum yükseliyor ben de imza atıp çıktım ama ikilemde kalıyor insan 😔
Nurak Alone 2 doz ciğer geliştirici oldum 3 saatte bir nst takip yapılıyor canım bide akşamdan akşama kan sulandırıcı iğne vuruluyorum bana bebeğin kalbi her an durabilir diye yatış verdi eve göndermedi kan akım kaybı da var bizde suyu fazla 34. Haftada alacak sezaryene
Maviyesil0 Nurak bende sizin gibiyim 34 hafta oldum ama her gittiğimde düşük kilo ve tansiyondan dolayı yatış öneriyorlar ben kabul etmedim ama onun yerine sık kontrole gidiyorum ilk doğumum da böyle olmuştu kızım 37 haftada 1950 gr doğmuştu sağlıklıydı şükür oğlumda inşallah öyledir ama genetik hastalık olabilir vs gibisinden bahsediyorlar doktorlar artık allahtan hayırlısı 😔
Alone Maviyesil0 tansiyon için ilaç verdiler mi ? Benimde yükseliyordu ilaç kullanıyorum düzene girdi. Etlik şehir hastanesi perinatoloji takipliyim bende. Benim de yavrumun nabzı yüksek çıkıyor kimi doktor normal diyor kimisi hızlı diyor. Yatıralım diyorlar her seferinde ama bende imza atıp yatmıyorum sonra da yatsa mıydım diyorum 😢
Alone Nurak benimde normalde 37 de alacaklardı cnm ama bebeğin nabzı çok yükseliyor. Hafta içi çarşamba perşembe ciğer geliştirici vurup cumaya alabilirim ona göre gel dedi doktorum. Bakalım çarşamba kesinleşecek nst yine böyle çıkarsa riske atmayalım diyor nabız sıkıntı aşırı yüksek bebeğin 😢 sağlıkla gelsin inş yavrularımız
Maviyesil0 Alone vermediler direkt yatış öneriyorlar siz kullanıyor musunuz faydası oluyor mu ilacın? Sürekli doktor değiştiği için her biri farklı şey söylüyorlar işte insan hangisine inanacağını da bilmiyor hayırlısıyla alsak yavrularımızı kucağımıza 😔
Nurak Alone amin canım bende aynı çaresizlikle bekliyorum beni de 34. Haftada alacak acaba gerçekten doğru mu karar veriyorum bilmiyorum ama güvenmek zorundayım doktorlara 😔 cok küçük yoğun bakıma girecek onu orda öyle görmeye dayanabilecek miyim bilmiyorum güçlü olmaya çalışıyorum ama col agır bir imtihandan geçiyorum yaşar yaşamaz da birşey diyemem diyor doktor Allah’a emanet ettim yavrumu sezaryen de olacağım korku endişe hepsi karıştı
Alone Maviyesil0 evet cnm bana benim zorumla başladılar. Her gittiğimde söyledim ilaç verseniz diye. İlaca başladığımdan beri de tansiyonum çıkmıyor
Maviyesil0 Alone yaa öyle mi bende gittiğimde söyleyeyim yatış yerine ilaç versinler daha iyi zaten 34 haftalık oldum 37 ye kadar idare etse iyi ilaçtan önce kaç çıkıyordu tansiyonunuz benim 13 8- 14 8 oluyo en çok o bile riskliymiş