Busra333 Bunu yaşayan Var mı kızlar dün doktora gittim iki hafta geriden geliyor dedi kordon kan akışı bebeği yetmiyor besleyemiyor dedi çok üzüldüm açıkçası yaşayan var mı hiçbir tedavisi de yokmuş hapı vs vs
Girlmama Busra333 bana da dün iki hafta geride dedi genetik de olabilir sen çok zayıfsın çünkü dedi doktorum 1 hafta sonra kontrole gidecez daha iyi beslenmeye çalışıyorum bende üzüldüm açıkçası
Cihangir09 Busra333 asprin ve magnezyum kullanmanız gerekiyor multivitamininiz de mutlaka omega içerikli olsun biraz Can sıkıcı bir durum malesef ayrıntılı ultrasona girmemiş miydiniz orda belirlenebiliyor bu durum
Ebruaslan-21 Ben yaşadım canım 37 haftalıkken söyledi bana artık bebeği almamız lazım dedi beslenemiyor ve doğumumu başlattılar çok şükür bir sıkıntı olmadı oğlum şuan 4 yaşında . Siz kaç haftalıksınız
Busra333 Cihangir09 aspirine başlattı dün nir de magnezyumu sğrekli kullanıyorum omega balık yeni başladım. 28. Hafta 😓
Bebekonunannesi Ben de yeni öğrendim iki damarımda da direnç varmış o kadar üzüldüm ki bebeğim 10 gün geriden geliyor.
Girlmama Busra333 24+4 de gittik öyle dedi valla kafama takıldı benimde yiyorum hep sadece karnı geriden geliyor minik bir kızın olacak zaten dedi umarım kilo alırız ya
Bebekonunannesi Busra333 evet bebeğe yeterince besin gidemiyormuş. Normalde 0,7 olması gereken direnç bende 1,2 ve diğeri 2,3 bakalım riskli gebelik grubuna aldılar ve yakından takibe aldı doktorum
Busra333 Girlmama Çok geçmiş olsun Bana bir hafta geriden giderken Minyon olacak demişti ama şu an iki hafta olduğu için tüm tavrı değişti doktorun ve çok ciddileşti ne kordonumu ne de suyumu beğendi daha doğrusu İyi bulmadı haklıdır sonuçta doktor Ama kilo az demesine şaşırdım Çünkü çok daha az olabilirdi
Nurak Busra333 canım doktorunu dinle sakın riske atma onemli bir durum ben bu yüzden 10 gündür hastanede yatırıyorum o gerilik giderek artıyor maalesef ve doktor 34. Haftaya yçtaşıöaya çalışıyor hamileliğimi 33+3 um haftaya sezaryen olacagım 1300 Gr bebeğim 😞
Girlmama Busra333 bana öyle demedi 1 hafta sonra kontrole gel dedi kilo almazsa daha sık takip edicem dedi
Busra333 Nurak yaaaaa çok geçmiş olsun cnm çok üzüldüm hiç kilo almadı mı peki o dediği haftadan sonra ? 😥😥 bende çok korkuyorum ne yapmam gerek bilmiyorum çok besleniyorum. 1 kg sadece suan birde 28. Hafta henüz doğsa yaşam sınırı mı değil mi bilmiyorum 😥
Alone Nurak cnm hastanede herhangi bir tedavim uyguluyorlar mı yani tam olarak ne yapıyorlar ? Bana da sürekli yatıracağız diyorlar ama ben imza atıp kabul etmeyip çıkıyorum 2 çocuğuma bakacak yok. Yani yatsam bir çözümü var mıymış
Maviyesil0 Nurak bende sizin gibiyim 34 hafta oldum ama her gittiğimde düşük kilo ve tansiyondan dolayı yatış öneriyorlar ben kabul etmedim ama onun yerine sık kontrole gidiyorum ilk doğumum da böyle olmuştu kızım 37 haftada 1950 gr doğmuştu sağlıklıydı şükür oğlumda inşallah öyledir ama genetik hastalık olabilir vs gibisinden bahsediyorlar doktorlar artık allahtan hayırlısı 😔
Nurak Busra333 canım benim bebeğim 29. Haftada kaldı maalesef daha ilerlemiyor inşallah seninki biraz daha büyür doktor bana bebeğin sağlıklıysa kuvozde biraz kalır ama yasar dedi ama bizim gelişim geriliğini bebekte genetik hastalık olabilir diye düşünüyo eğer ağır bir genetik rahatsızlığı varsa herşeye hazır olun dedi 😔 bana da dua et olur mu 🥹🥹
Girlmama Busra333 aynen ama inanıyorum kızım kilo alacak sizde daha çok dikkat edin ve umudunuzu kaybetmeyin
Busra333 Nurak ederim canım çok üzüldüm yaaa 😥😥 çok geçmiş olsun peki kaç kg suan ? Birde genetik hastalıktan neden şüpheleniyor 29. Haftada kaldı ama sen kaçıncı haftadasın ? Fetal dna testi yaptırdın mı
Busra333 Nurak saglıklıysa yaşar derken ne demek yani küçük ya da geriden geliyor diye bunu nasıl söyleyebiliyor