Eda42_ Aynısını bana da dedi hatta 1 haftaya zehirlenmezsin ne olur ne olmaz bekleyelim dedi. Haftaya gel kürtaj yapalım dedi direk. Bir hafta sonra gittim bebek var kalp atışı yoktu. Sonra 1 hafta sonra gel 8. Haftaya kadar bekleriz dedi. Bir hafta sonra yine gittik. Kalp atışı da duyduk. Şimdi 32 haftalığız. O zaman o kadar çok üzmüştüm ki kendimi kanamam dahi olmuştu. O yüzden üzülme. Rabbime bırak. Sağlıklı ise zaten seninledir. Değilse de vardır Rabbimin bir bildiği. Rabbim hakkında her şeyin en hayırlısını nasip eylesin İnşAllah 🤲🤲