Eda ne olduğunu çok merak ettim, konuşmalarınız 7 gün önce ama yazmak istedim benim de ilk gebeliğimde doktor boş gebelik dedi 7. Haftada özel hastaneydi, seni hemen kürtaja almam lazım dedi ben de inanmadım kabul etmedim konya da kendi doktoruma gittim, doktorum baktı boş keselik olması içinde bebek olmaması demek, konya da ki doktorum hayır içinde bebek var ama ölmüş dedi kürtaja aldı beni ama o doktorum genetik laboratuvara verdi bebeği ki araştırılsın benden de kan aldılar anne de mi bi sorun var yoksa bebekte mi diye sorun bende çıktı kan pıhtılaşması varmış ilk doktora güvenip kürtajı direkt olsaydım sorunun ne olduğunu bile anlamayacaktım, eğer kürtaj olursan bile patoloji de araştırılmasını talep et doktorundan