6+1 ken bana da doktor boş gebelik gibi gözüküyor kese düzenli büyümüş ama haftaya tekrar bakalım dedi. Bende emin olmak için başka bir doktora gittim aynı gün ve hem bebeği hem kalp atışını duyduk şükür. Yani sizde tek doktora bağlı kalmayın mutlaka başka doktora gözükün inşallah sonu güzel olacaktır 🤲🏻