Eda42_ ben iki bebeğimide 8.haftada görebildim. Ümitlen seninde öyledir diyemiyorum ama maalesef ilk dönemler her açıdan sıkıntılı. Ama kendini lütfen strese sokma bu durumdan dolayı çünkü boş değilse vücudunu kötü etkilicek ve bu bebeğin gelişimi için zaten zararlı. Olan herşeye razı ol akışına bırak hrrşey Allahtan