Aylaa123 ilk oğlumu 2019 yılın da sezaryenle dünyaya getirdim , o günden beri his asla geri gelmedi maalesef, yine sezaryen olacağım ocakta hiç bir şey farketmeyecek, o giden hissiyat gelmiyor, zaten parmağımızı da kessek öyle oluyor orada ki histe gidiyor , eski dokular ölüyor kaynaşsa da hiç bir zaman eskisi gibi olmaz öyle düşün