MorKelebek54 Aylaa123 aynen canim hatta his olmayinca orda keser miyim diye de korkuykrum ben. Doktorum normal demisti ama için rahat etmiyosa doktoruna sor mutlaka
myangelson Aylaa123 😂 agdaya gittiğimde o kısımlarda çok değişik oluyordu can acısı yok ama orada birşeyler olduğu belli oluyordu böyle karıncalanma gibi tuhaf histi 😂😂
bebegimd7 Aylaa123 11 ay önce sezaryen oldum ilk başlarda hissetmiyordum ama zamanla geçti şuan eskisi gibi
myavocado Aylaa123 benim de öyle, 3,5 ay oldu doğum yapalı, ama ilk aya göre hafifledi o his, zamanla daha da normale döner inşallah. Benim göbek bölgemde de var öyle bir uyuşukluk gibi garip bir his
Aylaa123 myavocado göbek blgemde de var benimde sporla göbekteki hissixlik gidiyormus ama bikimi bölgesi geçmiyor galiba
Tugcev Aylaa123 evet benimde öyle. Bir ara acıyordu eşimden kontrol etmesini istedim ederken diyorum tuhaf bir şey var ama his yok 😂 babam kasık fıtığı ameliyatı olmuştu 2 yıl önce. Ameliyat yerinde hala his olmadığını söylemişti. Ameliyatlardan sonra böyle bir şey oluyor demek ki
meteninannesi_34 Aylaa123 canım ben ilk dogumumu sezeryan ile 12 sene önce yaptım 12 sene olmasına rağmen hala hissetmiyorum ikinci doğumu yapcam inşallah ve yine sezeryan
Yogurtlupilav Aylaa123 zamanla gelir merak etmeyin. 7 kat kesiyorlar sezeryanda, önce ilk katman (dışarıdski) sonra içerdekiler iyileşiyor. Tamamen eskisi gibi olmuyor ama küçük bir bölge hissiz kalıyor.
Hulo2105 Aylaa123 evet canım bendede var doktor hissin gelmesi 1 yılı bulur dedi. Böyle tuhaf acı gibi de değil gibi de bi donuk gibi tuhaf anlatamıyorum 3.5 ay olacak bazen iç tarafım bile acıyor hissediyorum
pamukprensesim Hulo2105 Hulo2105 ben de 3 ay once sezeryan dogum yaptim ama doktor iz kremi vermedi acaba ben kendim alip sursem bi iz kremi ise yarar mi siz kullaniuor musunuz
Vlog1345 Canım konudan bağımsız 1 ay geçmesine rağmen nasılsın eski hayatına dönebildin mi rahatça oturup kalkabiliyor musun veya temizlik yaparken çömelmen gerekirse bunu rahat dikişlerin acımadan yapabiliyor musun. Bende sezaryen olacağım 40 gün toplanamam diye korkuyorum
Hulo2105 pamukprensesim banada vermedi yapıştırma yapıldı dikişim yoktu belki ondan vermemiştir ben krem almadım zaten rengi açılmaya başladı izin
Merve-2558 Aylaa123 aaa vallahi 5 yıl oldu ama hiç dikkat etmedim duş alırken dikkat etcem acaba his varmi diye 😀
sacmalamakizim Aylaa123 Normal canım hissizlik, 3 yıl oldu doğum yapalı hala öyle diyebilirim. 😂 Ve ben kanamam bittikten sonra ağdayla aldım, hemde tırsa tırsa. 🤣
Kubrasrlozd Aylaa123 evet uzun bir süre öyle hissediliyor. Ama hep deneme yapın farkındalığı artırın yani. Ben sürekli kulak çöpüyle ve kremle masaj yapardım his kaybı olmasın diye. Sizde yapabilirsiniz en azından his kaybını en aza indirirsiniz.
Aylaa123 Kubrasrlozd internette bi video görmüştğm onu denicem tesekkürler sürekli masaj ve mıncıklama işlemi yapıyolardı
STR Aylaa123 zamanla geri geliyor 4 buçuk sene oldu ilk doğumumu yapalı 1sene sonra düzeldim şimdi bir ay sonra ikinciye doğumum var bakalım bunda ne zaman his gelecek