Aylaa123 kontrole gittin mi sor bir doktora bende olmadı iki kere oldum sezeryan ikisi de normal hatta İlk özel ikinci üniversite hastanesinde oldum ilk doktorum özel olunca dikişi de özel olmuştu bu biraz daha belli oluyor ya zamanla geçer bilmiyorum