1 ay önce sezeryan oldum genital bölge temizliğini jiletle yapıyorum alt kısım değil ama bikini bölgesinşn olduğu yerde uyusukluk sayılmasada bir hiç kaybı var jilet sürünce hissetmiyorum ama içim bir tuaf oluyor böyle değişik bir his var sizde de öyle oldumu acaba his zamanla gelirmi