eliff4 ya en takıntılı olunan konu bu galiba ben 38 haftalığım isim krizimiz devam ediyor. Her sancıda kapı süsüm bile yok hastane çıkışı yaptıramadım diye ağlamaya başlıyorum 😂 ben Umay Ece istiyorum eşim iki isimde ısrarcı ama ikinci ismi beğenemedi bir türlü bakalım ne olacak 😂