eliff4 AnayimBenAna_ ne bileyim valla canım çok zor nasıl karar veriyorlar isim konusuna bilmiyorum ☺️
eliff4 Hkduman bende hep böyleyim sanki aynı isim üstünde düşününcede isimden vazgeciyorum gibi napcam bilmiyorum sıkıntı haline geldi artık ☺️
ibcmom eliff4 kendini hic germe ya, doğunca bakıp bu tipe su isim gider der koyarsın, zaten o minnosu görünce isim derdin kalmaz
Nursahergun Nanelimon_19 bende oğlum var 4.5yasinda szinde Allah bağışlasın.kiz veya erkek sağlık ama bakalım🤗gorcez .. oğlum adi Yusuf Aras oneri isteyenlere 😍
9903 eliff4 galiba en hızlı isim bulan benim … 4 aylıktı kızım hiç eşimle isim düşünmedik bu olsun şu olsun diye oturuyorduk Instagram’da Gökçe ismi gördum eşime dedim gökçe nasıl güzel begendim dedi tamam o zaman ismi gökçe dedik 😂 ve hiç bir ikinci isim düşünmedik bile .
Ananasgibiana 9903 ben daha kızıma hamileliğimde önce seçtim sağolsun kız olduğunu igrendik eşim senin kalbinden gecrn ismi koyalım dedi çok şükür onu koyduk🥰
gmdy Merhaba bende 31. haftaya girdim kızımız olacak İlay koyacagız adını bizim çok içimize sindi belki fikir olur size de🌸
Sibel_burgu eliff4 valla bende öyle kulağıma hoş gelen bi isim yok eşim de tutturmuş Alya olsun diyor
Topraksmom eliff4 35 haftalığım 2 hafta öncesine kadar benim de her hafta fikrim değişiyordu ama isimli takım yaptırmak çikolata vs yaptırmak istiyordum eşimi alıp karşıma konuştum artık karar vermemiz lazım dedim beğendiğim isimleri sundum ortak kararımız Doğa oldu ikimizin de içine sindi 🌸 Diğer seçeneklerim : Duru inci Alya Ada Meva Erva Hepsini beğeniyorum hâlâ 😊fikir olur belki
eliff4 guhoglu bende öyle olucam diye korkuyorum 😄 ama hediyelikler var hastane çıkışı kapı süsü var işte karar vermem lazım bulmam lazım
Damyavuz eliff4 İlk kızım Derin Ece 🌸 tam bir anaç adı gibi kraliçe gerçekten bayılıyorum büyümüşte küçülmüş sanki. Kızım İnci Deva 🌸 tam bir inci ama biraz hareketli. 3 ise 14 gün sonra aramıza katılacak inşallah Demir Ege olacak ismi 🩵 Sağlıkla gelsinler, size de belki fikir olur
Merveeeck Bizde daha geleneksel isimlere baktık, ben başta Şahbanu istiyordum ama ailemizdeki yorumlardan dolayı soğudum, en son Hümeyra ismine karar verdim, söylerken şairane geliyor kulağıma , kayınvalidemler buna da laf ediyor ama napiyim