Prenseslerim_ eliff4 olmaz olurmu ben varim ben . Hep bir isim kararsizligi yasiyorum .benim begendimi benden baska kimse begenmiyor benide sogutular kökeni türkce olmadigi icin .
Sibel_burgu eliff4 ya ölen bebeğimin ismi Kumsal onun adı olsun diyorum işte onun adını koyuncada sürekli rüyalarıma giriyor yaşıyor konuşuyor falan hocaya sorduk ismini vermek istemiyormuş dedi başka bişey bulun dedi
AhsenK0 AnayimBenAna_ ay bizde 30 haftalığız. Eşim Beril diyor ama ben alışamadım. Nasıl kızınız sakin mi?😂 Allah bağışlasın
AnayimBenAna_ AhsenK0 yalan yok genel olarak sakin bir çocuk bebekliği çok rahat geçti ama biraz yaramaz 😂
Songulkaya eliff4 kızlarımın adı Hiranur ve Mihra 💮 belki fikir olur 🥰 23 haftalık oğluma hamileyim bir türlü isim bulamadık bizde. Emirhan berat göktuğ bunlar aklımızda ama karar veremedik