eliff4 Begm_01 beril ismini düşünüyorduk ama kime dediysek sanki beril mi der gibi başka isim yokmuş gibi söylemleri oluyor 😕
Gulsena09 eliff4 mina duru vera ipek ruya isimleri hosuma gidiyordu benim kizim olsa bunlardan birini koyardim
eliff4 AnayimBenAna_ ne bileyim kimseye birşey beğendirilmiyor gerçi kimseye beğendirmek zorunda değilim ama öyle deyince insanlar bende etkileniyorum başka isim mi olsun diyorum bu sefer
Hkduman Bende öyle 29 haftam dolmak üzere kızıma hala isim bulamadım 😁 Ahsen istiyordum ondan vazgeçtim şimdi Selen hoşuma gidiyor ama hala başka isimler de bakıyorum 😄
eliff4 Hkduman bende hep böyleyim sanki aynı isim üstünde düşününcede isimden vazgeciyorum gibi napcam bilmiyorum sıkıntı haline geldi artık ☺️
Tosbalak eliff4 bende 28.haftadayım kızıma halen isim bulamadım her hafta fikrim değişiyor. Beren Beril Bilge Neva isimleri en çok beğendiklerim ama hiçbiri tam anlamıyla içime sinmiyor
ibcmom kuzum umay icin ebced değerini ve anlamını falan dinledim bana cok masum tatlı geliyor sana da öneri olsun. bide isme tek basına değilde soyadıyla yan yana yazıp bak. öyle icine sinebilir
Perali eliff4 Defne, Melisa, Selin, Nazlı, Derin, Deniz. Benim de ikiz kızlarım olcak bu isimleri beğeniyorum ama eşim hiç birini beğenmedi o da Yasemin, İrem, Rüya, Betül bu isimleri söylüyo ben de bunları istemiyorum 😅
Zeynoveannesi eliff4 merhaba benimde kizim olacak ismini Akça koyucaz fikir olsun size de 🩷 sevgiler ❤️