eliff4 Kızlar 29 haftalığım bebeğime(kız) hala isim bulamadım içime sinmiyor sanki git gide zamanda daralıyor içime dert oldu artık benim gibi olan var mı acaba 😕
Zeynepgmsbs61 eliff4 bende 25 haftalığım bebeğim erkek bende bulamadım🥺 kız isim daha çok var aslında 🩷 Bade Lina Parla Asel Mira Bunları beğeniyorum
eliff4 Zeynepgmsbs61 Asel bı ara çok modaydı çevremde var o yüzden istemiyorum pek Lina falanda sanki isim gibi gelmiyor bana badeninde anlamından dolayı eledim ☺️
Sabina777 eliff4 evet var bir kaç tane. Bende oğlan. Arslan zeyd pamir . Amma kocam hiç birini beğenmiyor Napcaz bilmiyorum
Gulsena09 eliff4 mina duru vera ipek ruya isimleri hosuma gidiyordu benim kizim olsa bunlardan birini koyardim
Nanelimon_19 Oğlum var adı aybars 2. Gebeliğim cinsiyet belli değil kız olursa Aybüke erkek olursa Alperen düşünüyoruz 🌸
Nursahergun Nanelimon_19 bende oğlum var 4.5yasinda szinde Allah bağışlasın.kiz veya erkek sağlık ama bakalım🤗gorcez .. oğlum adi Yusuf Aras oneri isteyenlere 😍
AhsenK0 AnayimBenAna_ ay bizde 30 haftalığız. Eşim Beril diyor ama ben alışamadım. Nasıl kızınız sakin mi?😂 Allah bağışlasın
AnayimBenAna_ eliff4 😂😂 aynen öyle ilkini ben koydum ikinciyi o koyacakmış ama hiçbir seçenek yok aklında 😂
eliff4 Begm_01 beril ismini düşünüyorduk ama kime dediysek sanki beril mi der gibi başka isim yokmuş gibi söylemleri oluyor 😕