EdaCanAlp 38+3 öğlen nişanım öğle. Bide dün kontrolde 1 cm açılmam vardı ikinci hamileliğim ilk zorunlu sezaryenden sonra ssvd bekliyorum dua edermisiniz
EdaCanAlp 2633 evde sancı çekiyorum ama açılmam ilerlemiyor suyumda iyi durumda diye evde devam edelim sürece dedi doktor yorucu ama buna değeceğine inanıyorum hala 😣😣😣
Aymiram_17 İnşallah sağ salim yavrunu kucağına alırsın su gibi kolay doğumun olsun biz ssvd isteyenlerede müsait olduğun zaman hikayeni yaz burada umut olsun inşallah
EdaCanAlp Aymiram_17 aminnnnn Allahım hayırla kolaylıkla kurtarsın hepimizi ama gidişat yorucu şuan 😔 2 gündür kıvranıyorum ama suyum gelmedi açılma ilerlemiyor biranda olacak herhalde herşey
twinboymama hayırla sağlıkla kucaklarsın inşallaah bebeğini. bize de hikayeni yaz mutlaka ssvd bekleyenler olarak🥹
2633 EdaCanAlp çömelerek yürümeyi dene istersen bı arkadaşım öyle açılmayı sağlamış birde merdiveni yan inip çıkarak zigzag çizerek yani Allah yardımcın olsun kolay doğum eylesin 🤲🏻
Eymenkuzusu EdaCanAlp ilişki deneyin dogumu kolaylastirir çömelme hareketleri yapin sicak bi dus alin belinize tutun sicak suyu da insallah kolay geçer dogumuzn 🥰
D123456 Meerdiven inip çıkın eğilerek elinizle yer silin şubat yapın faydasını göreceksiniz Allah tek avazda kurtarsın