FatmaAtess YagmurDaskn ben esenyurt balıkyolunda oturuyorum pazartesi pazarı var yarın ordan alabilirsin var
YagmurDaskn FatmaAtess Benim eşim tek çıkmama izin vermiyor ve kendi çalışıyor. Pazartesi pazarına gidemem ki. Hem ben de tek çıkmaya korkuyorum
Shrydn Deletedmom2232 aynen. Ne yapıyolarsa artık cok lezzetli😋 turkiyede yaşadıgınız için şanslısınız. Benim ulkemde o kadar lezzetlisi yok. Ben cilek yiye bilmek için geldim istanbula😋
Ikosa YagmurDaskn çilek cogu yerde gördüm bulabilirsin. Senin gene iyiymiş benim canım hiç tadını bilmediğim ejder meyvesi cekio günlerdir rüyamda yediriolar 😂😂😂
Ades34 YagmurDaskn Beykent manavı var Beykentte oradan aldım ben geçen hafta hem yakın sayılır oraya bakın isterseniz ayrıca dün migrosta da vardı ☺️
[silindi] YagmurDaskn aşermek çok kötu ya bende ilk aşerdigimde butun aile arayısa girmişti nette fln da yoktu o meyve sonra eşim ta çerkezköye gidip almıştı