Ela3466 benim gönlümde de öyle geçiyor Allah neyi nasip ederse hayırlısını versin hepimize olmayanlara da versin . Hepimiz bir telaş içindeyiz çocuğu olmayanlar olsun diye uğraşiyor biz testlere takılıp üzülüyoruz doğunca da farklı şeyler yine 🫠 Allah heryerde iyi insanlarla karşılaştırsın ve hakkımızda hayırlısı neyse onu versin inşallah