gamzeeee_33 hiç korkmayın ne gelirse Allah’tan . Benim eşimle kan grubum 0pozitif bizim oğlan 0 negatif doğdu 😂 kayınvalidem falan da 0 negatif onlardan mı aldı bilmiyorum ama küçük kan uyuşmazlığı yüzündn oğlum uzamış sarılık oldu normalde 10 gün içinde düşen sarılık bizde 50 günü geçti . 2 günde bir doktora kontrolde giderdik çok zor günler geçirdim sabah akşam ağlardım saat başı emzirirdim. Annem vefat etmişti yanımda kimsem yoktu . Ama atlattık ve şimdi bende acaba yine olur mu diye düşünmeden edemiyorum yine öyle bir kan uyuşmazlığı ihtimalimiz var doğunca belli olacak . Herşey bizim için bu dünyada hepimiz birşeylerle sınanıyoruz günümüze şükredelim ♥️ üzülmeyelim ki Bebeklerimiz de üzülmesin