Aise2861 benim oğlum 2 buçuk yaşında şuan , 2 li 3 lü 4 lü tarama hepsini yaptırmıştım hepside yüksek riskli çıkmıştı hatta ikili tarama da 752/1 yani her 751 hamileden biri down sendromlu doğurabilir riski . Çok üzülmüştüm sizin gibi günlerce haftalarca takıldım kaldım ama kendime hep şunu söylemiştim annemi yeni kaybettiğim için ondan sonra bana hayata tutunmam için gelen bir canlı ve down sendromlu da olsa her türlü benim evladım kabulüm allahım neyi nasip ederse onu yaşıyoruz bu hayatta . Çocuğum sağ sağlim doğdu hiç bir genetik hastalığı yok rabbime şükürler olsun . Şunu unutmayın sağlıklı doğduktan sonra başına birşey gelmeyeceğinin hiç bir garantisi yok o yüzden kesinliği bile olmayan bu testler için hiç üzülmeyin