Mrry yine hic bi gelisme yok yaa deliriceem. 3800 olmus kilosu.
Kafasida 35 bucuk.
Ne acilma var.
Ne kemigim acilmis.
Kanala inmemis.
Yine 2 kere daha cati muayenesi etti artik gozlerim disari firliycakti. Korkulu ruyam haline geldi.baslarda bu kadar korkmuyodum.her seferinde 2 kere 3 kere emin olmak icin bakiyo ya😶
80lerde sancilar cikti ama usak hic umursamiyo.sadece cok hareketli suyuda normal.
40+0 bundan sonra 2 gunde 1 kontrol etmesi gerekiyomus.
Bundan sonra direncleri mi dusuyomus neymis.
Kaka yapabilir filan dedi.
Gelisme olsa bekliycem diyo ama yok hic bise dusun yarina sezeryan diyo.ona gore bu gun anestesiye filan gitcem