Mrry gelisme olsa bekliycem de hic yok ki .
Cumaya beklesem cocuk 3900 olucak araya hafta sonu giricek p.tesi hadi diyelim dogum oldu 4 kiloyu gecicek bu catiyla zor malesef.3800 den sonrasina olmaz demisti zaten.
Neyse artik ruh halim perisan ama yaptim evraklari filan yarin sabah sezeryan.
Hala hastanedeyim anca cikicam. Biraz dolaniyim filan kafam dagilsim.
Yine gelisme yok diye sinirlendim kendime.niye sinirleniyosam anlamadim 😏