Glenyldz ben Azerıyım yanı Azerınaycanda yasıyorum ve devlet hastanesıne gıdıyorum doktorumda cok ıyı genellıkle doktorum ozel hastanede de calısıyor ama ben yanına devlete gıdıyorum bana 4-ü haftan tamamlanıyor dedı ama tık yok ya bu kızın gelmeye nıyyetı yok qalıba zıpplıyorum spor haraketlerı squat yapıyorum gobek atıyorum ama kızım bır turlu gelmıyor