Tprknesrin ilk gebeliğim 31+4 de oldu 2030 gr 42 cm dogdu. Sonradan 1800 kadar düştü. Dogmadan önce 2 doz çiğer geliştirici vuruldugumuz için dogdugunda kendi nefes alıyordu. Bu yüzden kontrol amaçlı 1 hafta küvezde kaldı. Emme refleksi gelişmemiş oluyor küvezdeyken burundan besliyorlar. Şimdi 4 yaşında Yaşıtlarından önde giden bi çocuk. 🥰 Riskiniz çok yüksekse zaman kaybetmeden çiger geliştirici olun derim tavsiyem bu olur. Rabbim Hayırlı Kolay Dogum Nasip Etsin 🙏