Mrvsmt2502 Elfinn evet rahatlatmak için espri bile yapmsti bana randevu denk geldikçe hala ona alyprm
Beequeen Elfinn Aa tabi senin çok az kalmııış🥹 Hayırlısıyla kucağına alırsın inşallah 🩷 Mrvsmt2502 Bir dahaki ay ona randevu bulabilirsem gideyim bakalım 🤭 Çok teşekkür ederim 🌸
yildizzcoo brcscglr ben Meram akademide kamran Aliyev de doğum yaptım çok memnun kaldım tavsiye ederim .
yildizzcoo nurozal evet normal doğum yaptım ilgili bir doktor son dakika gelmedi bebeğim kanalda zor ilerlemişti çok profesyonel bir şekilde davrandı . Sormak istediğiniz olursa instagramdan yazabilirsiniz yıldız Kunter patlak
Aynil710 Pembe4242 canim merhaba bende ayise hocadan dogum düşünüyorum kacinci haftada planliyor dogum seklini , planli sezaryene nasil tepki veriyor birde dogum ücreti hastanede taksitlendiriliyor mu acaba ? Bilgilerine ihtiyacım var da
Pembe4242 Aynil710 ilk dogumunsa normal için seni ikna edebilir sezeryan günüde 37 den sonra veriyor canım ödeme bilgisi suan duydugum 40 bin olmuş dogum taksit bilgisinide bilmiyorum açıkcası biz peşin ödemiştik