Handeay 3 gün önce özel hastaneye gittim kendi doktoruma biz iğneyi ilacı kendimiz alıyormuşuz sağlık ocağından doktor reçetesiyle birlikte özel olduğu için 490 tl fıyatı var arkadasım eczacı ona danıştım ben. Doktor yatış olacağını 6 saat gözetim altında tutulacağını söyledi. Devlette yada araştırma hastanelerinde nasıl yapılıyor yada araştırma hastanelerinde yapılıyor mu bilmiyorum onun için araştırma hastanelerinde yada devlet hastanelerinde yaptıran varsa bilgisi olan varsa Benin’de bilgilendirirse sevınırım. İkinci gebeliğim ilki 7 aylıkken ölü Doğum oldu hiç sebebe yokken kalbi durdu normal Doğum yaptım Doğumdan sonra iğne yaptırdım yine özelde. Ama gebeylen yaptırmamıştım iğne doktorlar Doğumdan sonra olacağını söylüyordu sürekli 27 28 haftalarda olacağını söylememişlerdi.