Susu45 amin Allah razı olsun ben dogudayim bayramdan sonra gelicem ama ilk bebeğimde özelde sorun yasayinca orda doğum yapmak istemiyorum o yüzden devlete gidicem ilk deneyimim iyi değildi doktor çok iyi ama ebe ve hemşire yetersiz di çok devletteki doktorlarda en iyisi olsun hiç olmazsa diye düşündüm ama rabbim cidden her hamileye yardımcı olsun çocuk doğurmak ve büyütmek çok zor