Susu45 ben şuan doğu gorevindeyim Sergül aydın da doğum yaptım 2020 de hemşireleri çok kötüydü ondan tedirgin oluyorum ve oğlum 12 saat küvezde kalıp sağdığım sütü almadılar bebegimin koluma isimlik falan takilmadi omdan da beğenmiyordum ama İzmir’deki yedi gün tıp merkezi almış hastaneyi ondan için bir ferahladi şahsen eğer uygun olursa burdan memlekete doğum yapmayı düşünüyorum aradım ama söylemiyorlar ne muayene ücretleri nede dogim ücreti gelin konusalim deniyor diyorum uzak bir ildeyim ilgilendirmiyor bizi.diyince daha bir insanı sinir yapıyorlar sagolsunlar bizim memlektin doktorundan çok hemşiresi daha havalı doktor çok iyiydi çok ilgiliydi allah razı olsun ama hemşire konusu sikintiliydi ama duzlerilmis diye duydum insalalh öyledir