Herkese merhaba yeni hamileyim bugün 7+4 olduk. Akhisar medigünde fatma hanıma gidiyorum fakat çok sıra bekliyorum 4-5 saat bekletiyor tek sıkıntısı bu. Devlette doğum yapanlar bilgilendirebilir mi ? Normal doğumu ebelerin yaptırdığını duydum doğru mu? Devlette normal doğuranlar nasıldı acaba bilgilendirebilir misiniz?