Kbrapoyrazunl Ben yurtdisinda yasiyorum ama kirkagacliyim. Yazin hep kirkagactaydim 3 ay ozel akhisar Fatma selcen karakusa gittim her turlu kontrole ona gidiyordum zaten daha onceden cok memnunum cok ilgili dusunurseniz
Kbrapoyrazunl Hatta ben bakirliyim ailem orda oturuyor ama okul hayatim vs hep kirkagacta gecti suanda yurtdisindayim@“aysegull01”#p34983223
aysegull01 Susu45 siz ikili testi Fatma hanımda mı yaptınız bana ara dedi ama daha önce whatsp numarası vermişti onu mu arıcam yoksa hastaneyi mi bilemedim siz nasıl yaptınız
Asilzedemom Susu45 Fatma hanıma muayene ücreti ne kadar acaba birde doğum ücretlerini biliyor musunuz
Susu45 aysegull01 bizimde öyleydi tahmin yaptı ilk biz dayanamadık tabi 10 içinde yine gittik o zaman kız dedi net bakalım 17 olacak haftaya 😂
Susu45 aysegull01 Ahaha ben gittim bana diyor ki bu acelen ne böyle ama ilk hocam çok merak ettim dedim 😂
Susu45 aysegull01 söylüyor hemen ama doktorluğunu seviyorum diğer doktorların bazı sıkıntılar yaşandığını duydum
aysegull01 Susu45 bende çok seviyorum ya ben çok stresli geçiyorum geç olduğu için çok rahatlatıyo. Bi tanesine devletteyken gitmiştim ilk ve son oldu 😂
Susu45 aysegull01 diğerlerinde hastalarında başka doktora gidiyor diye hastalarına bağırıyorlar direkt arkadaşım yaşadı yani yani devlette gidiyorlar diye tepki gördü iki doktora birden gidiyor diye